mandag 10. januar 2011

Jeg vil dele en tanke med deg, en tanke som sier at ting kan være tøft, men samtidig er livet egentlig ganske bra. Jeg vil dele en hemmelighet med deg og det er at jeg ofte er redd for hva som skal skje i fremtiden. Jeg vil dele et godt minne med deg og det minne er ifra når jeg var liten gutt, da jeg satt på fanget til min kjære mor og lærte at det å ta vare på andre er noe av det viktigste her i livet og ikke minst det å kunne gi av seg selv. Jeg vil dele mye med deg, men da vil jeg gjerne bli bedre kjent med deg først og det blir vi kanskje en dag? For jeg er her og jeg er en god venn som gjerne deler mine tanker, hemmeligheter og opplevelser med deg, men jeg vil gjerne også ta del i dine tanker, hemmeligheter og opplevelser, for først da føler jeg at et nytt vennskap er skapt.